ännu en anledning till att inte dricka kaffe

Livet rullar på och jag trivs som fisken i vattnet här i Götlaborg. Jobbet går bättre och bättre. Men råkade dock ut för en olycka idag när jag skulle fixa med kaffemaskinen. Blev brännskadad, började lipa av chock eller något. Skämdes lite för tårarna, och fick gå hem en timma tidigare! ASgött!! , hade brännskadan vart värre kunde jag fått vara ledig imon. Men nehej.

Har förresten vart och färgat håret och sådär idag, första gången utanför lilla hemstaden. Nu är jag nöjd och glad och snygg i håret ( och med en lite lägre siffra på kontot. Men i slutet av månaden får jag dubbla löner, älska att vara jag!)

Tjaaarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0