hoho

Tjabbaa!

Det rullar på här uppe i norr måste jag säga. Tiden går så sjukt fort. Skrev min livs första tenta förra veckan och tja det gick väl ganska bra, men vetifan om jag kan ha klarat den. Det är iaf sjukt skönt att den är gjord!
Två nya kurser har redan dragit igång, så det går undan kan man säga. I en av kurserna ska vi bla dissekera ett grishjärta, ehh lite blandade känslor där .. Sen ska vi ut på en liten minipraktik också, det blir nog skoj!

Annars då, jaa jag flyttar till lägenhet om en månad. Bor i korridor nu så det ska bli fint! Min första egna lägenhet faktiskt, det var ju på tiden må jag säga.
I helgen kommer päronen hit, ska bli trevligt. Har ju inte träffat dom sen i juli typ! sick. Så det blir väl en ganska lugn helg, god mat(!!) mys och lite hockey.

Nu ska jag väl traska iväg och handla. Sen ikväll blir det innebandy. Tjaråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0