Äntligen säger jag hej då till ovissheten

För bara några veckor sedan satt jag i Göteborg och letade lägenheter och trodde jag skulle fortsätta jobba och leva i härliga götet en tid framöver. Men det blev inte helt som jag hade tänkt mig. Det blev att flytta ca 130 mil uppåt i landet och leva studentliv istället. Efter ett år av ångest och tradigt pluggande gick det tillslut vägen, jag kom in på utbildningen som jag sökt ett antal gånger förrut. Förvirrad och ovetandes om vad som väntade mig satte jag mig på flyget som tog mig till de norrländska skogarna. Nu, när jag sitter med en liten liten del av facit i hand så måste jag säga att det känns bra det här. Det kan nog bli riktigt grymt!

Nu blir det duschen sen ska jag dra iväg på bio med mina nuvarande hyresvärdar. Och imorgon drar en ny vecka igång med mycket träning och en hel del plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0